Új év - Új lehetőség

2021.01.05

A január, az évkezdés számomra mindig izgalmas és várakozással teli. A múlt év lezárásával, értékelésével lehetőségként tekintek az új esztendőre. Olyan ez, mintha kicsit újjászületnék. Nem véletlenül, hiszen ilyenkor megfogalmazzuk, hogy mit várunk az évtől, a tudatosabbak kitűzik a céljaikat, és megtervezik a hozzájuk vezető utat, lépéseket, mérföldköveket. A legtöbben ilyenkor kezdünk életmódváltásba, egészséges szokások kialakításába, egészségtelen szokások elhagyásába.

Valóban egy lehetőség ez önmagunk újrateremtésére, fejlődésére. Korábban ezt az újrateremtést úgy értelmeztem, hogy minden életterületen a tökéletessé válás az egyetlen értelmes cél...ez azt jelenti, hogy kb. 80%-ban szerettem volna megreformálni az életmódomat; a táplálkozás, mozgás, tanulás, hobbi, karrier, kapcsolatok terén - mondanom sem kell az erre irányuló próbálkozásom néhány hét után megdőlt. Amit megtapasztaltam, hogy "Önmagam újrateremtése" lépésről lépésre működik és nem a tökéletesség felé vezet a cél, hanem a békésebb önmagam felé.

Ennek jegyében a 2021-es évre kitűzött jelszavam a "LASSÍTÁS", amivel pedig ezt megteremtem az az olvasás. A célom 52 hét alatt 52 könyv elolvasása, amelyek már a polcon sorakoznak. Izgalmas és kihívást jelentő elhatározás, viszont ezzel biztos lehetek benne, hogy időt szánok magamra, a fejlődésemre, a nyugalom megteremtésére, inspirációra és feltöltődésre. Természetesen más célok is kitűzésre kerültek az új évre, erre azért vagyok a legbüszkébb, mert ez az életem minden területére pozitív hatással lesz majd. Kívánom, hogy te is kitűzz magadnak egy olyan célt 2021-re, aminek középpontjában az Öngondoskodás áll!:)

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el